Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania |
1. Jak mogę szukać konkretnego produktu?
Nasz sklep internetowy 4 dog & cat pozwala na przeszukiwanie strony na 3 sposoby:
- poprzez menu główne i umieszczone tam kategorie
- poprzez wyszukiwanie wg producenta
- poprzez wyszukiwanie szczegółowe, które pozwala na łączenie atrybutów np. producenta i kategorii lub po prostu po nazwie
|
2. Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?
Dostępnymi formami płatności są:
Pobranie - płacisz za towar kurierowi w momencie jego odbioru
Kartą płatniczą - honorujemy karty ze znakami VISA i MasterCard
ePrzelew - szybkie przelewy dzięki platformie eCard
Przelew bankowy - tradycyjny przelew na nasze konto firmowe
|
3. Jak długo czekam na przesyłkę?
Przy wszystkich towarach w ofercie naszego sklepu 4 dog & cat jest umieszczona informacja o dostępności, określa ona przybliżony czas potrzebny do realizacji zamówienia.
Czas realizacji zależy także od sposobu płatności:
Pobranie - realizacja rozpoczyna się w momencie zakończenia procesu składania zamówienia.
Płatności on-line - realizacja rozpoczyna się w momencie potwierdzenia transakcji.
Przelew tradycyjny - realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie (1-7 dni)
|
4. Czy mogę zwrócić towar?
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów (...) " z dnia 2 marca 2000 r., (Dz.U. Nr 22, poz. 271) zamawiający ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich otrzymania.
Zwrot towaru prosimy poprzedzić pisemnym zgłoszeniem. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta.
|
5. Czy mogę zmienić zamówienie?
Modyfikacja lub rezygnacja z zamówienia możliwa jest do czasu, gdy nie zostało ono wysłane do Klienta. Wprowadzenie zmian możliwe jest pocztą e-mail lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 23 661 25 62 lub +48 600 07 91 91.
|
|
8. Czy mogę reklamować zakupiony towar?
Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą, bądź wymiany na nowy, pozbawiony wad.
Ponieważ stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera, w przypadku wykrycia wady produktu prosimy o odesłanie go na nasz adres, po uprzednim telefonicznym lub mailowym kontakcie ze sklepem.
Niezbędne jest dołączenie dokumentu zakupu.
Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad.
|
9. Na co muszę zwrócić uwagę odbierając przesyłkę?
W czasie odbioru przesyłki należy w obecności kuriera sprawdzić, czy przesyłka jest w stanie nienaruszonym a jej zawartość zgodna z zamówieniem.
Kurier ma obowiązek poczekać umożliwiając spokojne sprawdzenie przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania lub braków w zawartości należy spisać protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w przypadku braków lub uszkodzenia dostarczonych produktów.
|